Bişey..

A: Bişey alcaktım ben ya, aklıma gelmedi adı, boynuma takcam işte
B: Tasma
A: Siee.

Sadece Türkiye’ye Özgü Şeyler: Madde 1

Madde 1: Twitterın bokunu çıkarmak..

Şu an gündemdeki hangi başlığa bakarsam bakayım en başta “takipçi sayısını arttırın”, “binlerce takipçi 5TL” tarzı reklamlar çıkıyor. “adnan oktar” başlıklarını unutmamak gerek. Hayır pakistan gündemine bakıyorum onda bile yok bunlar. “#muratlaTakipleşmeGünü” tarzı günün başlıklarına ise hiç girmiyorum.

Biz yoksa 3. dünya ülkesi görünümlü 5. dünya ülkesimiyiz?

Bu Ara..

Karlar eriyor
Sular yükseliyor
Okyanuslar taşıyor
Sular altında kalıyorlar

Olup biten sadece bu.

Çükübik mi Fikibok mu?

Çükübik mi Fikibok mu?

Oy kullanmaya gidiyorum

Oyunuzu kullanın genşler.
Sonra kullanmıyorsunuz internetim elden gidiyor sizin yüzünüzden.
O yüzden napın edin bugün oyunuzu kullanın, kullandırtın..

Dünya basınında biz

Dünya basınında biz

Yasaklı Sitelere Giriş

DNS değiştirmek işe yaramadığında, Proxy bazlı programlarla twitter gibi yasaklı sitelere girilebilir

Bu programlara örnek: Hotspot Shield VPN, Onavo, TOR tarzı programlardır.

Cumhurbaşkanı da umuyo genşler, olay çözüldü, dağlın.
Ne komik bir ülkeyiz biz.. fıkra diye anlatılır şu olay..

Diyor ki: “DNS değiştirdim de giriyorum, sövmeyin” Adamlar yasaklıyor birde girmek için uğraşıyor, Tam komedi,2014 yılında yurdumdan politikacı manzaraları,Çok güldüm yine.

Diyor ki: “DNS değiştirdim de giriyorum, sövmeyin”
Adamlar yasaklıyor birde girmek için uğraşıyor, Tam komedi,
2014 yılında yurdumdan politikacı manzaraları,
Çok güldüm yine.

Twitter ne zamanlar yasaklanmış?

- 2009 Devlet başkanlığı seçimi öncesi İranda
- Mısırda Mübarek karşıtı gösteriler sırasında

İşte kulvarımızdaki diğer iki ülke: İran ve Mısır..

Kısa kısa..

Yaz geldi resmen, bugün dışarda tişört giyilse giyilirdi. Tam gezilecek hava ama nedense kaç haftadır haftasonu yağışlı.. Bu sene kış oldu mu? Mart bitti resmen..
*
Leyla ile mecnun dizisi krizim tuttu, bölümleri ezberledim ama yine izliyorum. Salaklar en güzel diziyi sonlandırdılar..İzleyecek pek bişey yok bu aralar..bi yabancı dizi ayarlıcam, walking dead tavsiye etmişlerdi en son. - tavsiyelere açığım.
*
Ciddi anlamda çoook yoğunum, bugün bi kaç önemli cevaplamam gereken maili cevaplamadığımı farkettim, aramam gereken yerlerde varmış. Arkadaşlarda çok trip atıyorlar bu konuda.
*
Ne seçimmiş arkadaş, neredeyse yastığıma afiş asacaklar ..ama oy kullanmak gerek genşler.. siz belki oyunuzu önemsemiyorsunuz ama, blinçsiz önemseyenlerden dolayı bir salak seçilebiliyor.. Oy kullanın kullandırtın.. hatta kullanmayan sucks diyede mesajımı vereyim.

Günün Sözü

Çok gezerken çok okuyan bilir

- Berna Laçin

Film: Recep İvedik 4 Yorum

Sonunda izledim, kaçıncı hafta ve sinemada yer bulmak hala sorun..
Peki izlenir mi? İzlenir..

Türkiye’de iki tür filmi hiç çekemiyorlar, birincisi korku, ikincisi ise komedi. Dram dersen hepsi dram zaten. O yüzden bu adama hakkını vermek gerek.. Zira kendisi doğru düzgün komedi filmi çekebilen tek kişi.

Bir kesim diyor ki, çok fazla küfür var, belaltı espri var, çok ucuz, izlenmez. (Ki bu kesim hiç bir şekilde kaliteli türk komedi filmi örneği veremiyor hepsinde bu özellikler mevcut olduğundan) Bence yanlış… Cem yılmazın gora/arog unda daha mı az küfür ve belaltı espri var? Jim Carry’nin budala dedektif serisinde? (“son of a btch” ‘ı lanet olsun diye çevirmeyi saymıyoruz)

Filmin Konusu
Recep İvedik mahallede top oynadıkları boş arsanın satıldığını duyunca arsayı satın alandan almaya karar verir. 300,000TL ye ihtiyaca vardır fakat hiç parası yoktur. Parayı bulmak için “Issız Ada” adlı yarışmaya katılmaya karar verir.. ve olaylar gelişir.. Kendine göre bir temposu güzelliği var filmin,

Puanım: 7.0
Imdb Puanı: 4.2 
Tür: Komedi

Günün Sözü

Bir kadına 365 gün seni düşündüm desen,
Kalan 6 saatte ne yaptın diye sorar..

- Bob Dylan